Fidens - Droomklanten Brainstorm.

Potentiële droomklanten.

Naar aanleiding van de uitkomsten van onderzoeken van teamleden besloten we dat we ons gingen richten op bedrijven met die erg afhankelijk zijn van hun service. Daarom heb ik samen met Mitch onderzoek gedaan naar bedrijven die volgens ons in dit beeld passen. We kwamen uit op de Efteling, Eventix, Mobiel.nl, Drukzo.nl en Bergman Clinics.

De Efteling

Er zit constant een jong en vooruitstrevend team klaar voor klanten en fans van de Efteling. Ze maken veel gebruik van digitale middelen binnen het bedrijf om klanten een zo goed mogelijke service te bieden. Efteling’s klantenservice krijgt steeds te maken met vernieuwingen en dus nieuwe trainingen. Het speelse van een intwerktraject waarop gamification toegepast is, past bij de sfeer binnen de Efteling. Het is een bedrijf met omvang en vele medewerkers, maar het is niet een onbereikbaar groot bedrijf.

Eventix

Steeds meer festivals maken gebruik van het ticketsysteem van Eventix. Omdat alle tickets via dit bedrijf lopen, komen vragen over tickets van festivalbezoekers vaak bij Eventix terecht. Het bedrijf is digitaal vooruitstrevend en heeft een flink team aan klantenservicemedewerkers.

Mobiel.nl

Mobiel.nl is de laatste jaren flink gegroeid. Ze hebben budget gestoken in marketing en daardoor is hun naamsbekendheid groter geworden. Ze hebben geen fysieke winkels en zijn dus alleen online bereikbaar. Hiervoor hebben ze dan ook een grote klantenservice die dagelijks klaarstaat voor hun klanten.

Drukzo.nl

Webshop in drukwerkproducten. Het bedrijf is alleen online te bereiken en omdat zij constant maatwerkproducten leveren is een goede klantenservice erg belangrijk. Een goede opleiding met kennis over de producten is noodzakelijk en daarom moeten de inwerktrajecten goed zijn.

Bergman Clinics

Wellicht minder gericht op klantenservice, maar wel op het opleiding van personeel. Doordat Bergman medewerkers heeft in veel verschillende vakgebieden, is het uniforme inwerktraject van belang. Nieuwe werknemers moeten de huisregels en belangrijke werkmethoden goed bestuderen, voordat zij aan de slag kunnen.

  • Image
  • Image
  • Image
  • Image
  • Image

Vragen over een project?

Neem contact op